אימוני כוח עושים ב-1REBEL

רשת הכושר הכי חמה באנגליה עכשיו גם בישראל!

כל מה שצריך לדעת על אימוני כוח ב-2021

כולם מדברים על אימוני אירובי, שריפת קלוריות והוצאת אנרגיות, אבל לא רבים זוכרים שלצד האימונים האלו קיימים גם אימונים לא פחות חשובים מאלו – אימוני כוח. אימוני כוח שמים את הדגש על פיתוח הגוף ופיתוח השרירים, והם אלו שיכולים להפוך אתכם לא רק ליפים וחטובים, אלא גם לשריריים, חזקים ובעלי מסוגלות לביצוע מגוון רחב מאוד של פעולות. אימוני כוח הולכים ומקבלים הרבה יותר מודעות בשנים האחרונות, ואין ספק שיש לכך סיבה טובה – הם פשוט אימונים מצוינים. אם אתם מחפשים מאיפה להתחיל עם אימוני כוח, אנחנו רוצים לספר לכם עליהם כמה דברים, וגם להזמין אתכם להצטרף למעגל המנויים שלנו.

במה אימוני כוח נבדלים מאימונים אחרים?

בראש ובראשונה חשוב לנו להגיד שאימוני כושר מכל סוג שהוא הם חשובים. בסופו של דבר, הגוף שלכם בנוי מקבוצות של שרירים, ממערכת נשימה וממחזור הדם, וביחד הם מנגנים יחד כמו תזמורת מסונכרנת ומעולה. על מנת שכל המערכות האלו יוכלו לעבוד בצורה מצוינת יחד, יש להעניק להן את הפיתוח שלו הן זקוקות, שבא לידי ביטוי הן באימוני אירובי על סוגיהם השונים, וגם באימוני כוח.

בלב לבם של אימוני כוח עומד עקרון אחד פשוט – לחזק את הגוף שלכם, את השרירים שלכם ואת היכולות הפיזיות שלכם. אימוני כוח מתמקדים בתרגילים שיכולים לפתח את שרירי הידיים, הרגליים, הבטן, הישבן, הגב וכן את שרירי הליבה שבגוף שלכם, ולהעניק אצלכם מסוגלות גבוהה למגוון פעולות. לצורך ההשוואה, אימוני אירובי עובדים על סיבולת לב ריאה, עבודה בעצימות גבוהה ועל שריפת קלוריות.

תוכן עניינים

רוצים לשמוע עוד על אימוני כוח ב-1REBEL?

מגוון תרגילים שניתן לבצע במסגרת אימוני כוח

אימוני כוח מביאים איתם מגוון אדיר של תרגילים, שיכולים לעבוד גם על איזורים ספציפיים בגוף וגם לעבוד על כל האיזורים במקביל. בין התרגילים הנפוצים שנעשים באימוני כוח ניתן להבחין בכפיפות בטן, שכיבות סמיכה, סקוואטים, שכיבות סמיכה ב"טיפוס", בטן סטטית, לאנג'ים, פלאנק צידי ועוד.

כמובן שחשוב לפני אימוני כוח לבצע מתיחות לגוף, ובסופו לבצע שחרור – זאת על מנת שהשרירים בגוף לא יתפסו בסוף האימון.

אוכלוסיית היעד של אימוני כוח – כולם!

אם מעולם לא ביצעתם אימוני כוח, אין כל צורך להיבהל, משום שהם מתאימים ממש לכולם! בעיקר בתחילת הדרך אך גם באופן כללי, מומלץ להתייעץ עם גורמים מוסמכים כמו מאמני כושר, על מנת להבין איך כדאי להתחיל לבצע אימוני כוח, אילו תרגילים כדאי לשלב בתחילת הדרך, ואיך ניתן לפתח אותם בהמשך. הליווי מטעם הגורמים המוסמכים והמקצועיים יוכל להוביל אל עבר התפתחות הרבה יותר בטוחה, מבוקרת ואיכותית, והתוצאות יוכלו להגיע בהתאם.

לכן, בין אם אתם מבוגרים או צעירים, נשים או גברים, מתקדמים או מתחילים – אימוני כוח יכולים להתאים גם לכם. את האימונים תוכלו לבצע או באופן אישי או באופן קבוצתי, בהתאם להרגשת הנוחות והמסוגלות שלכם. כל האופציות פתוחות בפניכם, וכל מה שנשאר לכם זה פשוט לצאת לדרך!

האם אימוני כוח יכולים להוות סיכון לגוף?

עולם הכושר והספורט מושתת על דרכים ברורות ובטוחות להגיע לתוצאות, וכאשר מתרחשת סטייה מהדרכים האלו – הגוף בהחלט עלול להיפגע. כל תרגיל כושר באשר הוא, במיוחד כאשר מדובר על תרגילים של אימוני כוח, צריך להתבצע בצורה קפדנית, ומבלי לאמץ את השרירים לתנועות לא נכונות. ייתכן והתרגילים יהיו קשים לביצוע בתחילת הדרך, אך ככל שתסוגל המיומנות לבצע אותם ויילמדו השיטות הנכונות ביותר לגשת אל התרגילים – כך הם יהיו הרבה יותר פשוטים לביצוע, וניתן יהיה להעלות לאט לאט את הרמה שלהם. כאשר כל אלו מתבצעים תחת פיקוח מקצועי – אין כל סיבה לסיכון הגוף.

נבחרת הטאלנטים של 1REBEL

אירה דולפין

מנהלת מקצועית

כולם אומרים שאני "מאמנת הכושר של הסלבס", הפוטין של המדריכים, מומחית הכושר והתזונה של ישראל. אתם יודעים מה? כולם צודקים. ב-1REBEL אני המנהלת המקצועית, והשאלה שלי אליכם היא: אתם אמיצים מספיק להצטרף לאימון שלי? 

תאיר ליסאואר

מאמנת מקצועית

מומחית בהחדרת תשוקה ועניין בפעילות גופנית כדרך חיים לכל מתאמנ/ת מורה ליוגה אשטנגה וויניאסה מדריכת "היט", פילאטיס, מתיחות, עיצוב וחיזוק, אימוני מוביליטי מרכזת קורסי מדריכים בביה"ס הג'ימנסיה ומעבירה השתלמויות וסדנאות למאמנים בנושאי אימונים בעצימות גבוהה.

גלי לוי

מאמנת מקצועית

הכל התחיל כשנולדתי על יאכטה מול חופי מיאמי, מאז האנרגיה שלי לא מפסיקה לשוט. החיים שלי בקצב מהיר של 50 קשר. אני מביא איתי אהבה גדולה לספורט ולאנשים ומבטיח להוביל אותם להגיע לשיא ולניצחון. אני מאמין שברגע שאתם עושים משהו שלא האמנתם שאתם מסוגלים לו, הסיפוק הוא מטורף. ההבטחה שלי: לגרום לכם להזיע ,לקלל ובעת ובעונה אחת להתרגש ולחייך. זהירות, אתם עומדים להתמכר.

1REBEL – לעשות אימוני כוח בצורה הטובה ביותר

הסטודיו שלנו, 1REBEL, מציע מגוון אדיר של אימונים שונים, וביניהם כמובן גם אימוני כוח. אימוני כוח שמתבצעים בסטודיו שלנו מועברים על ידי מיטב מדריכי הכושר הפועלים במדינת ישראל, והם מביאים איתם רמת דיוק ומקצועיות מהגבוהות ביותר בענף. היום אנחנו שמחים לפתוח את דלתות הסטודיו גם בפניכם, ולהציע לכם לקחת חלק בסשן בודד או בסשנים מתמשכים באימון שיתאים לכם בול!

המיקום שלנו בקניון עזריאלי הוא אסטרטגי ונוח לכולם, ועם הסדרי החניה הנוחים, הבר שלנו ומגוון הפינוקים הנוספים שסידרנו לכם, אין לנו ספק שגם אתם תהנו לקחת חלק באימונים שלנו. קדימה, בואו אלינו, מחכים לכם!

שאלות נפוצות

כרגע יש לנו מועדון אחד יחיד ומיוחד בתל אביב והוא ממוקם בקניון עזריאלי שרונה – קומה 2 (דרך מנחם בגין 121)

בגדים נוחים, נעלי ספורט ואת עצמכם. במצב קרב.

תאמינו לנו - רק בשביל זה שווה לבוא לסשן 🙂 חברי 1rebel מקבלים שעתיים חינם בחניון מגדל עזריאלי שרונה. בימי חול בבוקר, בין השעות 06:00-09:00 אחה"צ, בשעות 17:00 ועד לסגירת המועדון (22:00 בערב). בשישי ושבת, הטבת שעתיים חינם תקפה לאורך כל היום. שימו לב, על מנת ליהנות מההטבה חשוב להחתים את כרטיס החנייה במועדון ולהעביר במכונת התשלום לפני היציאה מהחניון. ניתן גם להחנות בחניון של קניון עזריאלי, הטבת חנייה חינם שם היא ל-3 שעות ולאורך כל היום. גם במקרה זה חשוב להחתים את כרטיס החנייה במועדון ולהעביר במכונת התשלום של חניון קניון עזריאלי לפני היציאה.

ברור, ואפילו לא צריך להביא מנעול מהבית – הוא כבר נמצא בלוקר. אתם צריכים לבוא רק עם אנרגיות קרביות.

מגבות אימון ומגבות למקלחת, מגבות קרות לפנים, דאודורנט, קרם לחות, קרם פנים, קרם ידיים, שמפו, סבון גוף, סבון פנים, קרם לשיער, ספריי מייצב לשיער, מייבשי שיער ומחליקי שיער ואפילו עמדת גיהוץ בגדים.

בכניסה למועדון קיימת חנות קטנה ומטריפה שמציעה קולקציה מטמטמת של בגדי 1rebel. התחדשתם? הכינו מקום בכרטיס הזיכרון כי אתם הולכים לפוצץ לעצמכם ת'נייד בתמונות איתם.

רוצים לשמוע עוד על אימוני כוח ב-1REBEL?